Blog
A koronavírus-járvány második hullámának gazdasági hatásai miatt úgy tűnik még nem talált magára a magyar kiskereskedelem, ugyanakkor az online értékesítés és a csomagküldés továbbra is kirobbanó mértékben növekszik – derül ki a Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb jelentéséből.
A csomagolás kiválasztásának 4 fő szempontja
A GKI Digital egy 2019-es kutatása szerint a legtöbb embert a kényelem (58%) motiválja arra, hogy online vásároljon. Azt pedig, hogy a vevő mennyire érzi kényelmesnek a vásárlást, alapvetően két tényező befolyásolja:
Csomagolási kisokos
Amióta Magyarországon is egyre inkább felfutóban van az e-kereskedelem és naponta webshopok ezrei postázzák vagy szállítják ki más módon termékeiket, a piac elengedhetetlen része lett a csomagolás és a címkézés.
Mi várható az ünnepi szezonban?
A tavaszi járványhelyzetben leginkább az élelmiszerek, a drogériai és háztartási cikkek, az otthon, kert és barkács termékek, valamint a számítástechnikai eszközök iránt ugrott meg az online kereslet. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint 2020. első negyedévében 21 százalékos, míg a második negyedévben impozáns 47 százalékos bővülést produkált az online piac.